dimecres, 9 de juny del 2010

Adéu C.P CAN CANTO

Bé, ja me'n vaig a l'institut de Sa Colomina que l'hi diuen animolocas. Jo volia dir que m'ho he passat molt bé, he après moltíssimes coses, a mi les classes que més m'han agradat són: medi, informàtica, castellà i català han segut uns anys molts divertits.
Les professores que més m'han agradat han segut Isabel, Sonia, Fina i Belen. Són unes professores estupendes amb els nens i nenes, elles s'envereixen molta educació dels nens/es de la escola. Però el que no m'ha agradat és que alguns nens, nenes i algunes professores li tinguin mania al meu germà, bé, però l'important és que hem après a portar-nos bé a classe. Jo tinc un poquet de por d'alguns niñatos i niñates de l'institut. Us enyoraré molt, no em vull anar però hi ha que seguir uns estudis per aprendre coses noves. M'agradaria quedar-me mes anys a l'escola és molt divertida de vegades un poquet avorrida. També m'ha agradat les pissarres noves que han possat tenen jocs,internet, notbook per escriure...
UN PETÓ DE MARIA DOLORES ABELLAN
TINDREM UNS RECORDS MOLTS POLITS DE VOSALTRES SEGUIU AIXI QUE VOSALTRES PODEU AGUANTAR ALS NENS I NENES.

PETONS I ADEU XDXDXDXDXDXD!!!!